Man tar vad man har och gör vad man kan

Visdomsord från veckans deltagare i Diagnos okänd på TV3. Tycker det är spännande att se på. Någon av er som ser det kanske?

Jag har fått två glada nyheter, den ena vill jag inte dela med mig av här än. Den andra är iaf att jag klarade tentan som jag skrev förrförra måndan! :D Jag skrek rakt ut här hemma! Jag ahr ju inte direkt varit på topp när det gäller plugg den senaste tiden och därför lyckas dra på mig två omtentor i augusti mend et ska nog fixa sig!

Idag ahr jag jobbat i min pappas butik. Han har bokslut snart vilket betyder inventering. Jättekul. Jag räknade klockor och läderremmmar i sex timmar sen var jag helst slut. Efter jobb körde jag hem till mamma och åt resterna av hennes pizza och ett wienerbröd sen blev det streetdance. Efter streeten tränade vi på vår house-koreografi sen hoppade jag faktiskt över jazzen idag. Fy på mig.

Planerna för kvällen är att vara vakenså länge som möjligt för att försöka vända dygnet lite tills imorgon.

En annan saksom är lite kul är att jag har fått upp ögonen för en organisation där jag vill jobba i framtiden.. Har ffunderat på detta en tid och kollat upp fakta och så... Jag skulle kunna änka mig att arbeta på försäkringskassan. Ni tycker säkert att jag är urtråkig!

Nu ska jag fortsätta kolla på diagnos okänd!

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Trixie

Vad är det för ras på din hund? :)

2009-04-02 @ 09:47:16
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0