Hej träningsvärk!

Gårdagen var mycket revlig och jobbig! Jag vet inte hur många gånger vi körde igenom showjazz-dansen, men minst lika många gånger som vi har dansat den på lektionerna under hela terminen... Eller kanske inte... Första föreställningen gick sjukt bra, allt satt perfekt men andra... Ojojoj, fast många sa att de trodde att vi dansade i kanon hehe. Streeten satte vi båda gångerna vilket var skönt, det är ju den jag har tränat mest på. Har missat en massa på jazzen i slutet så det var väl därför jag kom av mig. Efter alla uppvisningarna begav vi oss upp mot Nic för att ha terminens sista jazz-lektion, alltid lika sorgligt. Fast jag har ju tre streetlektioner kvar :D

HD var där och tog lite backstagebilder som de tack och lov inte la ut på hemsidan men lite andra fina bilder blev där :)

  
Bilder lånade från HD, klicka här för att läsa artikeln :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0