Dansens dag!

Big day today!

11.20 tar jag tåget sen ska jag vara i stan hela dagen. Vi har genrep kl 12 och föreställning kl 15 och 18. Den kl 18 är för allmänheten så kom gärna dit, det är gratis ;) Jag ska dansa till Kat Deluna feat. Darin - Breathing your love och Lazee - All across the world.

Kollar på Oprah nu medans jag äter frukost. Gwyneth Paltrow är med idag och de har filmat ett träningspass med hennes PT. Jag vill också ha en PT haha :P På tal om träning så har jag träningsvärk idag ;/ Suck... Har inte haft det på jättelänge och såklart får jag det när vi ska ha uppvisning.

Nu ska jag äta upp min frukost och packa väskan! Ses kanske i stan idag! Kommer ju hänga runt Dunkers i sådär 7 timmar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0