Aj, mitt huvud...

Jag har haft ont i huvudet hela dagen :( Alvedon hjälpte inte men jag körde till dansen iaf, kommer säkert bli värre under natten. Fick precis veta att det blixtrar i HBG så det är väl därför jag har ont i huvudet.

Det var jobbigt att träna idag men nu kan man hela dansen iaf. Vi har ju uppvisning på Dunkers på onsdag, det är ju Dansens Dag då :D Så om ni vill se mig dansa: kom till Dunkers kl 18.00 på onsdag, fri entré! Jag ska dansa både streetdance och showjazz.

Ska snart gå sista rundan med Theo sen blir det sova för min del och hoppas på att huvudvärken försvinner tills imorgon annars kan jag inte gå till skolan.

Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0