Tisdag

Hej bloggen!
Sitter just nu i skolan och väntar på att nästa föreläsning ska börja... Tragiskt eller hur? :P Vi börjar om exakt 21 minuter och jag är inte alls pepp! Vill bara att klockan ska bli 15.00 så jag kan köra ut till väla där jag ska möta upp mamma. Jag ska försöka hitta lite nya höstkläder.
Emilia sitter vid datorn bredvid och skriver av föreläsningsanteckningar. Jag kanske borde börjat läsa caset men har jag gjort det? Nej, ingen självdiciplin alls här!

Ikväll ska jag dansa street från 19-20 sen ska ajg hem och läsa igenom caset till imorgon. Vi är ledig torsdag-fredag :D men jag ska jobba lite på torsdag, bara 9-14 vilket är skönt :)

Får se hur lång tid det tar med caset ikväll, om jag orkar ska jag nog leta fram lite bilder till min nya design :D Spännande va? Jag tackar Lina för hjälpen för hon har nämligen gett mig ett supertips, som dessutom är riktigt roligt att hålla på med!

Hoppas nu att jag hittar något fint idag när jag ska handla, lägger upp bilder sen isf. Jag vill iaf ha lite nya tröjor nu till hösten, och kanske nån kofta.

Nu ska vi draaa. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0