Tisdag

Gooood morgon!!!
Vilken underbar morgon!! Man vill abra springa ut och skutta runder i solen! Skämt och sido.. Det är grått och trist ute idag, riktigt råkallt, ska gå och kolla vad termometern står på... Ynka nio grader idag, brrr. Jag måste erkänna att jag började använda min gråa ulljacka igår! Men jag måste klä mig varmt så jag blir frisk. Kan inte vara med på dansen idag men jag ska ändå dit och titta för annars missar man så mycket. På torsdag blir det förhoppningsvis träning igen! :D

Vi ska som sagt storstäda här fram tills fredag! Idag ska jag läsa tills Robert kommer hem (vid halv 5) sen blir det väl lite mat sen ska jag börja städa sovrumsgarderoben. Imorgon ska jag luncha med Corre efter skolan sen har vi tvättid 17.00 och mamma ska komma och hjälpa oss med sovrumsfönstren. Vi har såna treglasfönster man delar när man ska putsa dem så det är tre glas på varje fönster så i sovrummet blir det då 12 sidor fönster att putsa! :S Men det känns bra att vi ska göra en sån riktig storstädning här nu! Man hinner samla på sig onödiga saker på bara ett halvår, hos oss är det främst kläder. Vi måste göra plats till våra kläder i den stora dubbelgarderoben i hallen. Den har vi inte haft ån direkt användning för. Det ända som är där som ska va där är våra vinterjackor, halsdukar, vantar och sen en hink med hundmat på golvet och en liten korg med tvättklämmor och tvättmedel. En massa saker ska ner i flyttlådor i källaren. Jag är så pepp nu så ni anar inte!

Nu ska jag gå och fixa håret och sminka mig :D


Rosa dammsugare passar väl mig? ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo de är lite läskigt

2008-09-16 @ 11:55:21
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0