Street dance

Åååh, ikväll börjar dansen!!!! Som jag har sett framemot detta, ska bli så skönt att röra på sig lite igen, har ju gått och blivit alldeles försoffad i sommar ;) Jag spran i början av sommaren, ca 3 gånger i veckan men sen dog det ut. Det blev jättevarmt nån vecka och då kan man ju inte springa sen blev det bara mindre och mindre... Men nu ska det tas tag i träningen igen! Dans tisdag och torsdag och nästa vecka tar vi nog upp friskis också, eller hur Steffie? ;)
Ska ta tåget till Steffie 16.20 sen ska jag åka med henne till dansen, hoppas hon är en bra förare nu bara ;D Men det tror jag att hon är.

Skolan idag, 10-12, jag var jättetrött, var ju hemma vid halv 1 igår. Jag och Natasha var på bio och såg SATC!Den var jättebra!!!! Ska köpa den och boxen (skokartongen ofcourse) när filmen kommer ut på dvd. Vi köpte en stor cola på bio men drack bara ca en fjärdedel av den under filmen så när jag hade lämnat Natasha satte jag muggen i den mugghållaren som sitter i luckan till handsfacket, och då välter den! Så det rann ut cola över växelspaken, ner på golvet, ner i min väska så hela mobilen blev dränkt! Som tur var hade jag näsdukar iväskan så jag la såna överallt :P Sen fick Robert komma ner till parkerin med vaten och trasa när jag kom hem.

Har lyssnat på musiken från step up filmerna hela dagen bara för att komma i rätt stämning tills ikväll. :D
Nu ska jag läsa nån artikel inför föreläsningen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0