Söndag

VIlket uppvaknande man fick idag då! Vaknade av att mobilen ringde 9.38 och det var från jobb de ville att jag skulle hoppa in idag men jag har så mycket jag måste göra. För det första måste jag försöka läsa en massa som jag int ehar läst i veckan eftersom jag inte fick böckerna förrän i fredags och för det andra behöver jag städa här hemma lite. Ska jobba 3 dagar i Landskrona nästa vecka så jag behöver denna dagen. Var ju hemma från jobb igår pga att jag hade migrän hela natten ;/  Mådde dock bättre på eftermiddagen så jag sa till Lina att jag kunde sätt ai löshåret på henne och det gjorde jag. Vi tog en paus mitt i allt och lagade mat, färsfylld squash, jättegott!! Sedan gjorde vi klart Linas hår.Robert körde hem Lina och hon hämtade kläder och smink för utgång stod på schemat! Som jag gäspade hela tiden hehe. Men men, det var en okey utekväll. :) Träffade några av Roberts kompisar på hampan sen kom mina campus-vänner! Kvällen slutade på McDonalds på stattena sen tog vi bussen därifrån och jag orkade hålla mig vaken hela vägen hem!

Ja, som sagt, idag ska jag plugga sen ska vi hämta min bil på stationen i Åstorp sen ska vi hem till Lina och lämna hennes saker och dricka kaffe? :P När hon har städat då såklart ;D

Var ute och gick med Theo innan. Vi har köpt en "pro-trainer". Det är ett halsband som även sitter om nosen så när han börjar dra spänner det åt runt nosen och han kan inte vända huvudet fårn mig vilket gör att  han inte får någon kraft till att dra. Det verkar funger riktigt bra kan jag tala om så om ni har problem med detta testa! Jag ska låta honom gå i det en tid nu och sen får vi se om han slutat när vi börjar med halvstrypet igen.

Nu ska jag ta fram böckerna och börja läsa, ha en trevlig söndag!

Vad ska ni göra denna regninga söndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0