Ska inte ambulansen komma fram fort?

Jag har precis varit ute med Theo och precis när jag kom hem kom det en akutbil till grannhuset, den körde upp på vårt hus gräsmatta för att ambulansen skulle kunna köra nära porten. När de nu skulle köra iväg kommer en i mitt hus ut och stoppar ambulansen och säger åt dem att de inte får köra upp på gräset. När de sedan svänger vänster ut fråncykelvägen till gatan springer han efter och skriker på dem att man inte får köra mot trafiken och "jävla idioter"! Jag rmenar, det är ambulansen!! Förmodligen var det snabbaste vägen, man kan ju inte hindra dem?! Jag förstår mig inte på den människan, han kan inte ha något att göra om dagarna. Bör väl också tillägga att detta var samma person som gick in i vår lägennhet utan lov i vintras. Nej, en flytt hade inte suttit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0