Sjuk :(

Yes, vaknade vid halv 8 idag och var helt täppt i näsan, ont i halsen och antagligen feber också.. Kunde inte somna om så jag låg och väntade på att klockan skulle bli nio så att jag kunde gå till affären och inhandla mitt överlevnadskit. När klockan äntligen var nio gick jag dit. Tog med Theo också, han var ovanligt snäll så han kände väl på sig att jag inte var på topp. Väl hemma igen tog jag en ipren och gjorde te med honung i. Har hällt i mig två muggar te men känner mig inte mycket bättre så jag har sjukanmält mig idag. Hon som tog emot min sjukanmälan verkade inte glad, jag var ju hemma förra lördagen också (med migrän) men vad ska man göra?

Har läst halva kapitel 1 i "Ledning & organisation", den är helt ok att läsa, än sålänge iaf, och den är på svenska! :D
Robert körde till stan för en stund sedan, han ska vara där och leka runder med Johan tills imorgon så jag heelt ensam här hemma, snörvlar och har mig... Blir nog bara en massa tv-tittande ikväl. Måste verkligen vila upp mig nu så jag är frisk till på måndag!

Har någon nåt tips på en dunderkur som gör att man snabbt blir av
med sin förkylning och främst, tröttheten som kommer med den?




Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0