Redan måndag igen!

Känner mig überstressad eftersom vi har tenta om två veckor och två dagar!! Ikväll ska vi ha styrelsemöte igen så jag sitter och renskriver lite anteckningar som ska med ikväll, ska gör aklar dagordningen också sen måste jag starta Roberts dator så jag kan skriva ut allt!

Fick en hel påse med en massa foton på mig av pappa igår. Haha vissa "modellbilder" som har använts i annonser osv när jag var lite. Fastnade i albumen imorse innan jag skulle till skolan. Ska kolla igenom dom senare, scannar nog in några och lägger in här. Där var en bild där jag har en klänning som ser ut som värsta dockklänningen! Tror att det är nån skotsk klänning. Ni får se sen :D

Nu ska jag fortsätta med mina uppgifter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0