Pluggdags!

Jag tog tåget hem idag för jag hade kört bil till Åstorp. Kom på då att jag måste ombesiktiga bilen för det var nåt med bromsarna. Jag var ju i Landskrona och lagade bilen i torsdags. Men, den gick inte igenom idag :( Så nu måste jag till Landskrona igen eftersom där är garanti på jobbet.. Suck... Men jag har läst mycket på tåget idag! Är halvvägs på kapitel två nu :D Så nu sk ajag bara läsa, läsa, läsa... Sen ska jag göra tonfisklåda tills Robert kommer hem. Sen har vi fullt upp ikväll... Blir ingen dans fö rmig idag eftersom jag fortfarande är förkyld :( Men jag ska kurera mig, dricker massvis med grönt te och vatten!

Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0