Onsdag

God morgon änglar!

Hoppas allt är bra med er! Igår hade jag en fullspäckad dag men det var trevligt. Gick i skolan 10-15, det är ovanligt med sån långa dagar, sen mötte jag mamma på väla. Blev några inköp, kommer upp bilder sen. Vi var på väla till halv sex ungefär sen körde jag bara hemom och hämtade mina danskläder sen tränade jag street till klockan åtta. Dansen gick jättebra igår och min vighet (!) har börjat komma tillbaka på riktigt! Kanske ett spagat i slutet av terminen? Får börja träna mer på friskis också sen ska det nog gå bra. Tror tyvärr itne att jag kommer hinna träna på friskis denna veckan för jag har jättemycket att ta igen i skolan sen förra veckan eftersom mina böcker kom så sent. Ska ju dessutom jobba 3 dagar.

Nu har jag redan varit ute med Theo och ätit frukost, tänkte lägga lite tid på bloggen nu sen ska jag läsa fram till halv 12 eller nåt... Ska ta tåget till skolan 12.20, så vi hörs väl senare idag :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0