On my way...

Jag kom hem för en timme sedan. Har jobbat i Landskrona medans jag hade bilen på verkstan.. Hämtade bilen efter 14 och körde till jet för att tanka, då ser jag att mitt tanklock är uppbrutet! Så nu har dom slangat bensin från båda min och roberts bil. Det har hänt nån natt denna veckan för jag minns att jag reagerade över att bensinmätaren hade sjunkit onormalt mycket men sen tänkte jag inte mer på det men nu vet jag! Låset är sönder på locket så nu måste Robert köpa ett nytt.

Nu har jag iaf ätit middag, crispies och potatismos :D Ska köra till åstorp om en halvtimme och ta bussen därifrån så jag kan ta tåget hem sen. Imorgon sk avi försöka gå upp tidigt för då ska vi till Ullared :D Mamma och Bosse körde dit idag för dom ska bo på campingen där men jag har ju  två danslektioner idag.. Jag kommer nog somna på bussen idag! Haha och gissa varför jag tar bussen dit och tåget hem? Jo, för bussen stannar uppe vid dansskolan men om jag tar tåget måste jag gå upp sen behöver jag bara gå ner till tåget när jag slutat ^^,

Nu ska jag gå en runda med min lille Theo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0