Hej hopp!

Nu är det söndagkväll igen.. Skolan hela nästa vecka, förutom på torsdag för då ska vi plugga en massa hemma :) Jag ahr bokat in mig på lite pass nästa vecka, både tärning och jobb :D Imorgon blir det spinning 16.30, på tisdag dansar jag 19-20, onsdag bokade jag in mig på danspass på friskis 18.30 och på torsdag är det dans 17.45... på fredag ska jag träffa Angela <3  Till helgen blir det jobb-pass, lördag 8.30-18 och sändag 9-18. Money, money, money ;D Såååå skönt att inte behöva ta lån! :D

Nu ska jag gå en runda med min lille Theo.. Har inget o berätta om helgen för jaghar bara jobbat ;/
Vad har ni hittat på i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0