Duktiga jag!

Usch vad min blogg är tråkig nuförtiden, mest en massa meningslösa inlägg om vad jag gör om dagarna (vilket för det mesta handlar om att jag pluggar eller jobbar). Hur kul är det liksom hehe.... Men jag har iaf varit duktig idag, jag har läst + sammanfattat en hel artikel!

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.... Vi ska ju hämta min bil i Åstorp och sen ska vi hem till Lina om ca en timme. Innan dess ska jag duscha och laga mat också. Vi skulle ha tonfisklåda idag men nu är vi inte sugna på det längre/orkar inte laga mat, så det blir pyttipanna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0