Dance like nobody's watching

Nu ska jag nanna kudden. Ögonen är sjukt trötta.
Daamn, saknade dansen idag... Vissa verkar verligen inte förstå vad det betyder att få ha ett sånt intresse, det kan vara en sport eller musik eller vad som helst. Bara man kommer ifrån verkligheten och gör något helt annat, kravlöst, eller iaf på egna villkor! Jag älskar att dansa, jag slappnar av och släpper alla tankar på jobb, skola hem, ALLT försvinner och för en stund existerar bara dansen. Fler som känner igen sig? Längtar till torsdag, då är det dags igen, då ska jag vara frisk, även om jag inte är det ska jag dansa. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0