Torsdag

Godmorgon!
Nu rusar dagar förbi... Snart helg igen! OMG! Imorgon ska jag på pimp and hoe's-fest. Måste köpa ett par nätstrumpor innan dess. Ska vara übersnygg, kort skotskrutig kjol och någon svart liten topp, höga stövlar och såklart, lackväskan ;) Haha. Ska bli riktigt kul. Robert kommer vid 23-tiden för han ska jobba kväll men det är ju bara bra för då får man åka bil hem!
Idag ska jag plugga sen tar jag bilen in till danse lite innan fem så jag hinner inom väla och köpa det sista tillmin outfit imorgon.

Just de, jag kan ska nämna att vi fick lägenheten som vi var och tittade på i förrgår! Vi trodde ju att det skulle uppstå vissa problem för som det ser ut nu är det jag som äger vår lägenhet men kommer vi alltså få stå för vår lägenhet tillsammans! Det är en trea på 83 kvm, men denkändes större, bottenvåning i markplan, inglasad balkong/uterum (dock ingen trädgård men det är kanskelika bra), garage, tvättmaskin i lägenheten... Jaa, helt perfekt, den ligger på en gavel, precis vid garagen så det är bara raka vägen ut, sen är cykelförrådet precis utanför. Och vill sitta ute med Theo så finns det en allmän uteplats precis utanför vår balkong, perfekt för oss! :D Så nu får jag äntligen mitt efterlänktade pluggrum och Robert får sitt efterlänktade datarum, tror ni det kommer bli slagsmål? ;D Haha. Så nu ska vi bara sälja denna lägenheten också men det kommer nog inte ta så lång tid! Inflyttning på den andra är den 1 februari men den är tom så om personen som köper vår kan överta den tidigare kan vi flytta in i den nya tidigare.. Dessutom får vi nya tapeter i kök, vardagsrum och ett sovrum :) Vi ska själva tapetsera hallen och det stora sovrummet, det är nygjort men faller inte oss i smaken ;P

Nu skka jag gå och bre mig en macka och blanda lite o'boy sen ska jag läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0