Torsdag

God morgon!!
Hoppas ni har sovit gott. Det har jag, somnade vid 23 igår och sov fram till 6 imorse då Theo väckte mig med sina pussar ^^, Så jag låg kvar en stund men sen kom han och puttade på mig med nosen så det var ddags att gå upp. Tog på mig mitt mysiga puma-ställ sen gick vi ut en runda. Nu har ja gätit frukost och sitter och kollar på Montel på trean, Theo ligger bredvid och sover... Tänk så skönt det hade varit att vara ett husdjur haha, sova när man vill, leka lite, gå en runda och sen sova igen. Jag jobbade igår så Robert var ensam hemma med Theo på dagen så fick Theo bajs i pälsen där bak och Robert visste inte vad han skulle göra så vi fick åka till mamma och duscha honom igårkväll. Han var jättesmutsig! Nästan pinsamt :P Han ser lagom kul ut när han är blöt, smal och eländig... Han har gått ner en massa i vikt, alltså tappat valphullet, och långa ben har han med. :P Så i eftermiddag ska jag borsta honom för han är inte riktigt torr i pälsen än. Ska lägga in en bild från precis efter badet när han kastar sig mot skorna!

Nu måste jag sätta fart!Ska träffa Emilia ochh Axel kl 10.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0