Tisdag kväll

Hej hopp! Den eftermiddagen/kvällen kan suga!! Har vatt och tränat ikväll, det gick dåligt första halvtimmen på dansen för jag tänkte på en massa saker men sen kom jag in i det så jag glömde allt. Det är det som är de tbästa med dansen, man försvinner in i en annan värld och glömmer vardagen för en stund.

Snart ska tydligen Johan och Martin komma hit. Och jag myser runder i mjukiskläder :P Vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken ikväll :D

Förövrigt så händer det inget speciellt, jag jobar och pluggar! Igår var jag hemma hos Angela efter jobb, vi åt grillad kyckling och fetaostsallad sen blev det en massa snack om allt mellan himmel och jord, vi kan verkligen prata om allt och det är guld värt!

Ni får ha en trevlig kväll, ska äta upp mina nudlar nu!

Kommentarer
Postat av: NIKKI

Okeej, ja det är många som säger att man kan det så jag ska kolla på hm :D de har riktigt snygga, tyvärr är mina armar rätt långa så många blir för korta :/

2008-10-27 @ 20:07:36
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0