PLUGGHUVUD

Ojj, caps lock var på... Jag har läst i ca 1 ½ timme sen har jag skrivit in schemat för nästa kurs i min kalender. Vi ska läsa redovisning och ekonomistyrning fram till januari.. Det är bra att de lagt upp schemat redan för nu kunde jag sätta upp mig på intresselistan på jobb :) Dom ringde mig innan och frågade om jag ville jobba i Landskrona på söndag så jag sa ja, 1200 spänn där ja :D Men annars är det abra plugg som gäller fram tom onsda... Dansen på torsdag såklart och så ska jag på  fest på fredag... Men resten av tiden: PLUGGA, PLUGGA,PLUGGA!
Är så trött i mina ögon nu, har ingen aning om vad jag ska skriva heller, eller jo jag har saker jag vill skriva om men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig... Tycker bara vissa personer beter sig så omoget! Får väl gå en runda med Theo nu, sen ska jag bege mig mot träningen! Street ikväll ju :D Nya steg idag, alltid lika jobbigt på tisdagarna men på torsdag när vi har andra lektionen så sitter stegen :) Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0