Ooorka!

Det är sååå tråkigt att plugga, jag fattar inte varför jag över huvud taget börjad epå universitetet! Jag har aldrig varit den som pluggar, jag läste typ igenom texten en gång sen fick det gå som det ville. Men så funkar det ju inte nu, de tär liiite mer att lära sig till en tenta, en tenta som har lika många frågor som ett prov från gymnasiet men man vet ju inte vad dom ska fråga om så man måste ju lära sig massor av saker. Ååh, mitt huvud kommer sprängas snart, det kan inte ta in mer kunskap nu! Hjälp mig! Till råga på detta finns X antal personer som jag stör mig på nu, varför ska jag bry mig egentligen, det är mitt problem! Ni kan ta er nånstans och dra för jag tänker inte ändra på mig X's skull, så det så! :D
Känner mig både nöjd med saker jag åstadkommit och missnöjd pga skolan. Men skolan är ju inte det viktigaste i livet, inte för, inte just nu iaf. Den är bara ett "jobb" och för tillfället så trivs jag inte så därför orkar jag inte bry mig så mycket. Jag gör det jag behöver sen fortsätter jag med det jag tycker om att göra.  Typ dansa. Önskar att jag hade tid att dansa måndag och onsdag. Hade vatt skönt.
Nu har jag skrivit av mig lite. Ska gå en runda med Theo, dricka lite Ramlösa sen ska jag fortsätta plugga. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0