Nya lägenheten

Igår skrev vi på kontraktet för vår nya lägenhet! 1/2-09 flyttar :D Vi passade på att välja tapeter till de rum hyresvärden ska tapetsera.

Här är några bilder som jag tog med mobilen när vi var och tittade på den... Det ska upp nya tapeter överallt..


Jättestort vardagsrum! Har ska vi ha en ljusgrå tapet.


Köket, snygga tapeter va? ;D Vi ska ha vitmålade väggar.


The master bedroom. Här ska vi själva tapetsera så här har vi inte bestämt oss för några tapeter än...



Lilla sovrummet. Hade visst glömt fota det men här är ett smakprov på tapeten! Här ska vi ha en vit tapet med nåt rutmmönster som blänker.

Vet att bilderna suger men kameran dog så det fick bli mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0