Det börjar kännas verkligt

Nu när man börjar berätta för folk att vi ska flytta känns det att det är på riktigt! Ååh, va jag länktar! Det ska bli så skönt att få ett extra rum och tvättmaskin i lägenheten. Hoppas nu vi får sålt till nån som kan överta lägenheten direkt. Det ahde varit hur kul som helst. Idag tom måndag har vi annons i HD/NST/LP också så nu kanske fler ringer!

Robert sover fortfarande och jag sitter här emd laptopen och försöker koncentrera mig på att läsa men det har varit något på tv hela tiden hehe.. Men nu är det days och det är nog den sämsta serie som någonsin gjorts! Det kvittar hur länge man är ifrån den så kan man ändå kolla på ett avsnitt så fattar man vad som händer. Så segt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0