Äntligen!

Vi är nästan klara med projektrapporten, bara lite finslip kvar nu sen lämnas den in på fredag! Efter det är det till att dyka ner i böckerna igen för på måndag börjar nästa kurs!

Sitter hemma hos mamma nu. Robert är där ute och byter däck på min bil, det är ju nästan vinter nu så det är väl äskrast att se till så att man håller sig kvar på vägen ;) Sen när Robert är klar med min bil ska vi åka och storhandla så ajg måste nog skriva inköpslista nu... Jooobbigt... Vet itne vad vi ska ha för mat om dagarna :S Har kommit in i en mat-slentrian, kan man säga så? Har ni något tips? Alla skriver vars två rätter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0