Torsdag

Gooood morning ;P Hoppas allt är bra :D Med mig är det super! Trodde faktiskt attklockan var halv 12 nu men nej, jag hade fel, klockan är ju int emer än 10.37. Det bådar ju gott för min pluggdag då jag redan är klar med det som jag hade planerat att vara klar med kl 12 idag! Är inte det bra jobbat så säg ;) Jag gick upp kl 8 idag. Theo väkte mig, han är världens bästa väckarklocka. Tänk er själva att få vakna upp av en massa pussar från världens gulligaste kille varje morgon. ;) (Theo är en hund....)

Har pluggat lite strategizing så nu ska jag ta tag i redovisningen. Har inte fått min övningsbok än, som jag beställde fårn adlibris i onsdags, förra veckan, så jag åker inte till skolan idag... Ska sitta hemma och plugga hjärnan ur led ist xD


Mamma ringde precis och frågade om jag vill åka med till Lidköping och hämta deras bil idag. Men jag kan ju inte för då missar jag dansen och vi ska gå igenom en ny koreografi på jazzen idag så det vill man ju inte missa! Mina vader tar fortfarande livet av mig, varför kan inte träningsvärken bara försvinna? Jag tror jag satt ner för mycket igår. När jag har stått eller gått en stund gör det mindre ont men precis när jag reser mig upp gör det så ont att jag knappt kan sträcka på benen!Haha, vadå att jag måste ha stretchat dåligt i tisdags :P

Ska inte skriva mer nu, bjuder ist på en underbart vacker bild på mig och min snygga vän Natasha:


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0