Tisdag

God morgon!!
Idag är jag uppe med tuppen av två anledningar, för det första så är det tenta imorgon så jag måste plugga och för det andra är det tenta imorogn så jag måste ställa rätt dygnet..  Så jag har varit vaken i ca en timme nu. Har redan gjort en del uppgifter. Känner att jag behöver repetera valutatransaktionerna. Det låter skoj va?? Det verkar bli fint väder idag, skönt, när solen skiner blir man ju mycket piggare och  förhoppningsvis hjälper det mig att orka plugga. Jag hade tänkt plugga till 17 idag, då ska jag äta middag för sen är det terminens näst sista streetträning kl 19 ;/ Dennadansterminen har gått sjukt fort! Vårens schema ligger redan ute så jag har redan börjat planera vad jag ska ta för klasser då.....

Är lite smått irriterad på min dator för den skriker om att jag måste uppdatera Norton men jag vill inte :P Haha. Har hittat att man kan prova på NOD 32 gratis i 30 dagar. Är det nån som känner till det? Är det bra?

Snön ligger fortfarande kvar på marken fast den har ju minskat i mängd. Hoppas att det börjar snöa igen :D

Såhär ser det ut utanför vårt vardagsrumsfönster


Jag lägger inte upp några bilder på lägenheten än... Har knappt packat upp något än och soffan står utan klädsel också, bordet vi köpte i lund får vi inte ihop...... Till helgen ska vi tapetsera om i hallen. Vi var och kollade på tapeter igår så vi måste bestämma vilken nyans vi sk aha på dem (beige ellr grå tror jag..) sen tar det en dag att beställa hem.


Vad ska ni göra idag då?

Nu ska jag iaf slita mig från datorn, gå ut i köket och fortsätta plugga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0