Nu blev jag glad :)

Söta Nikki hade skrivit en kommentar till mig att hon tycker jag påminner om hon som har huvudrollen i the notebook. Lite glädje här i mitt kvällselände. Mår faktiskt inte så bra, min kropp har ont överallt för jag har tagit i för mycket på träningen "/ Är lite orolig för att jag ska få benhinneinflammation så jag tänker sova med benvärmare inatt och de ska va på imorgon också!


Bildkälla

Idag började vi med en ny koreografi på jazzen, Say it right (Nelly Furtado).. Verkar bli en rolig dans :) Vi fortsatte med cirkelträning både på jazz och street.. Som tur var hade vi inte samma övningar, då hade jag vatt helt död nu!!

Nu ska jag se ett avsnitt av DH, sen ska jag försöka somna trots smärtan.....

Sov gott!



Kommentarer
Postat av: NIKKI

naaw gumman =) Nää ush det där men benen låter inge bra :( hoppas verkligen att det går över :/ du får ta det lite lugnt, är det bra förutom det då ? jodå det är okej med mig Kramisar

2008-11-07 @ 20:13:26
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0