Måndag

Ny vecka, nya tag. Jag är hemma hos mamma till imorgon. Idag vaknade jag vid 7-tiden av en kall hundnos mot kinden... Trodde först det var Theo så jag låtsades sova men sen satt hunden bara och flåsade och sprang. Då komm jag på att ajg sov hos mamma xD och det var mammas hund Tova som hade panik för sopbilen var runt här i gatorna. Hon är livrädd för den... Så jag fick väcka mamma så gick vi ut med hundarna. Fick ju väcka Theo också för han sov... Men det var tur att vi gick ut så tidigt för sen började det regna, och det regnade, och det regnade....... Jag var i skolan idag, 13-16, fick skjuts av mamma och Bosse, blev hämtad också :D Till kvällsmat blev det bakad potatis med massa fyllningar, mums!

Försöker ladda ner DH men mammas internet är lite slöare hehe.. Aja, vi får se! Finns ju inget jättekul på tv ikväll ;/ Kanske ett tecken på att jag ska plugga mer idag? Ha en trevlig kväll iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0