Lördag

Godmorgon!!
Oj, redan helg igen och nu är det bara 6 dagar tills vi flyttar :D Ska bli sååå kul. Menv eckan efter är mindre kul för då har jag två tentor men det ska nog ordna sig :S
Idag står det plugg på schemat, har redan lagt fram böckerna så det är bara att sätta igång! Men ni vet hur det är, svårt, tungt och inte särskilt inbjudande. Senare idag tänkte vi kanske ta en runda in till stan/Väla för att spendera en massa pengar. Mm, en massa pengar för vi ska köpa löparställ. Jag tänkte att man lika väl kan köpa en crosstrainer, det blir typ samma som två löparställ haha, men Robert tyckte den såg tråkig ut...

Nu ska jag starta!

Kommentarer
Postat av: Natasha

Oh my god! Sex dagar! Faaan va najs :D Jag får komma å hälsa på när allt är klart!

2008-11-16 @ 20:46:20

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0