Listat om mig!



simma - löpa
plugga - jobba
bada - duscha
jordgubbar - banan
lakrits - vanilj
sola - bada
pool - havet
skidsemester - solsemester
singel - förhållande
planering - spontanitet
glass - godis
bio - teater
svensk sommar - charter
julafton - midsommarafton
landet - storstan
make up store - maybelline
desperate housewives - sex & the city
kaffe - te
marabou - lindt
gorby's piroger resten av livet - big mac & pommes resten av livet
banta - träna
the body shop - dove
farlig kille - snäll kille
shoppa på nätet - shoppa i butik
förfest - efterfest
tidning - bok
string - hotpants
förrätt - efterrätt
falafel - kycklingsallad
pizza - kebabtallrik
kyckling - fisk
blind - stum
kramas - pussas
hemmafest - utgång
skräckfilm - romantisk komedi
pommes - potatisgratäng
popcorn - grönsaksdipp
drinkar - öl
frukt - grönsaker
hund - katt
zara - topshop
vitt vin - rött vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0