Installerade!

SÖndag, och nu är vi installerade. Vi flyttade i fredags. Mamma, Bosse, Johan och Wall hjälpte till. Här är superfint, längtar verkligen tills har kommit på plats. Just nu är vårt "datarum" förråd. Vi har ställt in alla lådor där men de ska packas upp innan den 7:de... Tyvärr har jag inte hunnit göra så mycket i lägenheten, mer än det jag gjorde i fredags vilket var skura köksskåp.. Igår jobbade jag 11-21 sen åkte jag hem till pappa och åt så jag var hemma vid 1 inatt. Idag ska vi däremot till Lund och hämta vårt matsalsbord, sen ska vi städa lägenheten i Kvidinge... Jag ksa även försöka plugga lite.. Just nu tvättar jag, ska snart hänga upp tvätten i torkskåpet, så otroligt skönt med tvättmaskin i lägenheten!! Hade ju hur mycket smutstvätt som helst men nu har vi tvättat undan. Jag ska köpa en mindra tvättkorg haha. Då borde man inte samla på sig så mycket.
Jag ska försöka väcka Robert. Vi måste till OJ och köpa drapperistå,ng till badkaret för där är ingen.. Ååh gissa vad jag gjorde i fredagskväll, jag badade!! :D Det var riktigt skönt, ska göra det minst 2 ggr i veckan. Tänk så skönt efter träningen!!

Ska fota senare idag när vi fått hit bordet! Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: niki

nu är jag tillbaka efter mitt uppehåll =)

2008-11-23 @ 18:24:17
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: niki

jag läste om att ni avlivade din katt, jag beklagar verkligen, har själv varit med om det och det är bland det värsta jag varit med om, jag var tvungen att ta det beslutet :( jag visste varker ut eller in, mådde verkligen dåligt ! :( @->--- nu springer de runt på en äng och har det bra

2008-11-23 @ 18:30:05
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0