Hemma i Åstorp!

Såg nu när jag loggade in på bloggen att jag inte publicerat inlägget som jag skrev imorse. Liiite förvirrad kanske men men, det är inget att läsa nu! Jag kunde inte vara med på dansen idag och det var sista gången detta året ;( Har nämligen lite magkatarr tror jag.. Inte kul, fick ganska ont i magen ett tag innan i eftermiddags.
Idag har jag gjort en massa! Jag har pluggat, sen har vi satt ihop bordet som vi köpte i Lund förra veckan, efter en massa meck fick Bosse och Robert ihop det!

Imorgon ska jag gå upp 06.20 för vi har fått Disney channel så jag ska kolla på Nalle puh kl 06.25 :D Vår V + internet skulle flyttas över idag (fredag) men vi hade fått TV redan vid 22 och nu funkar internet med :) Imorgon får vi nytt telefonnummer. Ska lämna över  nycklarna till han som ska hyra vår gamla lägenhet... Ska ju hyra ut den i andra hand men det känns faktiskt bra. Var lite emot det innan men bara man hittar en bra hyresgäst så ska det väl funka. :) Viletade upp vårt vindsförråd idag. Det står i kontraktet att det finns i hus nummer 31 A B så vi gick in i A-trappen och åkte upp, trodde ju man skulle kunna gå mellan A och B på vinden men nej, där var inte vårt förråd så vi fick åka ner igen och gå upp i B så där var det.

Jag har faktiskt varit duktig och fotat lite ikväll. Men jag varnar er, här ser ut som kriget mend et får det väl göra när man flyttat?

Bordbygget, j*vla Ikea :D Haha, tog lite tid men.....


... såhär blev det slutliga resultatet, tadaaa! Duger det till tjejmiddag? :D
Vi ska köpa till två stolar till på Jysk sen också.. :)


Vårt blivande datorrum/mitt pluggrum är yllt med kartonger som vi ska packa upp innan nästa helg!


Här har vi då en del av hallen... Robert, mamma och Bosse har dragit ner borderna. De som bodde här innan hade satt border både uppe vid taket, nere vid golvlisten samt runt alla dörrar, de hade dessutom tapetserat proppskåpet :S Men det är rent nu... Mamma har målat alla lister idag och imorgon ska Bosse tapetsera så detta är då FÖRE-bilden.


Mina arbetare ville tvunget ha mat så jag bjöd på pastagratäng (min nya favoritmat kanske?) :P


Dukade så fint jag kunde i vårt kök... hrmm...


Nu ska jag gå och borsta tänderna, sen blir det sängen. Uppdaterar med bilder imorgon efter tapetseringen :D

Natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: steffi

hur blev gratängen? :D ser fint ut tkr jag. får hälsa på när ni blivit lite mer färdiga ;D saknade dig på dansen också :( hoppas det är bättre? puuss

2008-11-28 @ 11:04:00
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0