Gött, gött, gött!

Usch, va trött jag är nu.. Har precis ätit mackor, kom hem för en timme sedan ungefär. Jag ahr varit i kolan sen var vi i Åstorp och skrev på vårt nya kontrakt, flyttar 1 december :D Ska bli sååå skönt.

Just nu sitter jag och tittar på nån gammal repris av DH men den serien är ju så bra att man kan se den om och om igen. Tänkte läsa lite idag också, måste verkligen nu haha. Har dock inte fått alla mina böcker så jag kan inte sätta igång riktigt..

Nu ska jag slappa lite framför tvn.. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0