AJ AJ AJ

GOD MORGON!!!
Har ni sovit gott? Det har jag men jag ahde en jobbig fröm nu framåt morgonen som var riktigt verklig haha. Jag skulle börja jobba kl 15 men körde inte hemifrån förrän 14.30 så jag var ju lite sen, dessutom var jag hos mamma vilket betyder att jag borde kört 14.10 typ.. Kommer ut från mammas gata och kommer på att jag glömt jobbkläder så jag kör tillbaka och hämtar. Sen kör jag hem till pappa (som bor 5 min från jobb). Där är det värsta festen så jag glömmer att jag ska jobba, min jobbtröja försvinner och helt plötsligt står jag i bikini i poolen???!! Jag försökte ringa jobb flera gånger för att säga att jag var försenad men när jag slog numret blev det andra siffror sen flyttade sig knapparna på telefonen. Om jag ex skulle slå en fyra så hoppade sjuan dit.. Helt sinnes.. Som tur var vaknade jag :D Då gick jag ut med Theo direkt för att rensa hjärnan för visst tröttar det ut en med såna röriga drömmar?? :S

Var det någon som tittade på valvakan? Jag gjorde inte det men har iaf tagit reda på vem som vann och det verka ju vara rätt person. Dessutom har Nada lovat att hon ska bjuda hela familjen på restaurang om Obama vann, så nu hoppas vi att hon gör det också :P

Vad händer idag då? Själv så ska jag plugga lite men först dricka te och se ett av snitt av DH<3 Ikväll ska jag och mamma till Höganäs, det ska vara tjejkväll på fabriksbutiken så vi har blivit ibjudna...
Får väl också passa på att berätta att igår skrev vi två kontrakt, ett med vår nya hyresvärd, vi har ändra inflyttningsdatumet till den 1 december, får nycklarna redan den 21 november, sen skrev vi kontrakt med han som ska hyra vår lägenhet i andra hand. Så nu är allt klappat och klart, nästan, ska bara hitta ett jobb till Robert också :P

Nu ska jag kolla DH. Ha en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: NIKKI

vet du vem du påminner om, jo hon som har huvudrollen i filmen the notebook :D sötis!

2008-11-06 @ 18:40:17
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0