Uppdatering :D

Hej hopp i lingonskogen!
Hoppas allt är bra med er? Här har det ju som sagt varit tyst i några dagar. Vi (min projektgrupp) har som sagt suttit i skolan nästan hela veckan och jobbat med vår projektrapport. Jag kantyvärr inte säga att vi har varit speciellt effektiva men framåt har vi kommit iaf och vi ligger i fas med vår planering. Igår hade vi en telefonintervju med Nämndemansgårdens VD som sitter uppe i Stockholm så nu i helgen ska Ellen sammanställa intervjun och på måndag ska vi skriva klart det lilla vi har kvar på teorin senska vi påbörja analysen. Teorin är inte klar eftersom huvudlitteraturen vi använder (en uppkopierad artikel från våra lärare) var inte komplett i vårt artikelkompendie. Lärarna hade bara kopierat varannan sida :O Det är sorgligt, denna kursen har varit så grymt oplanerad, schemaändringar hit och dit, litteratur som fattas i litteraturförteckningen men som vi ska läsa osv. Kursenisig är väldigt intressant men man tappar tyvärr intresset när saker inte fungerar som de borde.

Jobbet känns sådär nu också, det är lite ändringar på gång. Väldigt mycket ändringar som försvårar vårt arbete:S Det är helt sjukt, jag söker sommarjobb som en tok men det är ju lite i sista minuten nu hehe. Har ju i princip sökt alla redan i våras, och takat nej till en hel del.......

En rolig nyhet då kanske! Vi fick tillbaka vår första essä, den som var så flummig som jag inte visste hur jag skulle skriva. Jag var helt beredd på att få göra en fete-komplettering men jag fick nästbäst poäng i klassen!! Jag och 5 andra fick 35 p, en fick 40 p, av 45 möjliga. Shiiet vad glad jag blev :D
Hoppas att det går lika bra på den andr aosm jag lämnade in i måndags. Den tyckte jag kändes bättre innan men nu vet jag inte hehe. Får jag bra på den så kanske där finns en chans till ett VG på denna kursen *håller tummarna*

Igår var vi hemma hos mamma och Bosse och grillade, det var såååå gott. Perfekt sista måltid för mig nu innan jag börjar min detox-vecka som Jenny inspererat mig till.

Idag ska vi ta en heldag i Malmö, först tror jag vi ska hem till Roberts syster J, sen kanske vi skulle till deras koloni, sen ska vi hem till hans syster U :P
Ååh, Roberts yngsta storasyster ska ha bebis :D Och idag ska jag ta reda på när eftersom Robert är kille, då kan man ju inte fråga nåt sånt ;)
Så det blir nog inte så mycket mera uppdatering här sen idag eftersom jag kommer va iväg hela dagen, med min juice och mina örtteer som mamma har köpt till mig haha. Hon är helt för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0