Trötter

Det har varit en lång dag... Vi var ute långrunda med Theo innan vi körde till mamma, där åt vi pannkakor, mums =) Sedan tvättade Robert bilen och jag körde med mammas bill till Klippan, gick en runda med Maja... Snackade en massa och fotade haha, blev ju fina - nooot... Sen hem till henne igen och fortsatte snacka :) Men sen var jag tvungen att köra för jag skulle möta upp Robert på bensinmacken. Sen körde vi hem och gjorde mat, det blev en sen middag ikväll, men sånt får man ta. Imorgon ska jag bara gå på föreläsning i en timme, känns det lönt? Nej  men man går ju dit ändå. Kommer bli en fullspäckad vecka, måste göra klart essän innan helgen, det hade varit skönt att bli klar med den till fredag så man slipper tänka på den sen.. Sen har vi "bara" ett projektarbete kvar innan vi får sommarlov.

Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0