Sommar och sol

Jag stormtrivs, jag som annars inte är så förtjust i sånhär värme... Man förändras väl med tiden. Känner mig sjukt gammal nu också hehe. Det är hemskt, jag har kommit in i en 21-årskris, jag menar allvar. Det känns hemskt!
    Min dag har iaf varit bra. Jag gick upp vid 7, duschade, gick ut med Theo, åt frukost. Mitt i frukosten (kl. 8.15) slog det mig - "shiit jag har glömt renskriva loggboken!" och det var inlämning idag. Min buss gick kvart i  nio så jag startade datorn och skrev ca en halv sida. När jag kom till skolan fortsatte jag till ca tio över tio, blev nästan klar. Sen gick vi på vår sista gästföreläsning, Jane Swanson från USA pratade om hur socialen osv arbetar där. Intressant, hon var rolig att lyssna på. På lunchen satt vi ute och åt sen slrev jag och Kattis klart loggboken och ändrade något stavfel i essä. Klockan ett hade vi föreläsning om projektseminariet som vi ska ha på tisdag. Men vi avbröt det hela halv ett för då var ståuppkomikern Robin Pålsson (tydligen känd från nåt på tv) på vår skola :P Han var rolig :) Därefter var hela klassen diciplinerad och gick tillbaka till klassrummet. Vi bytte rapport mellan gruppen osv. Vi slutade tre och då gick jag och Kattis till Oj sen tog vi bussen hem till henne. Vi drack Kiviks pärondryck och snackade tillsRobert hämtade mig efter fem. Nu sitter vi bara och kollar på Bond-filmen. Jag ska snart sova för jag ska träna kl 11 imorgon, dansaerobic blir det då, duktigt av mig va? :)
    Nu ska jag dra mig för ikväll. Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0