Schuuuulaaan

Nu sitter jag i skolan, har varit har sedan kvart i 10.. De andra i min grupp hade ringt mig men jag har inte fått några smatal. Fick meddelandet hon hade spelat in kl 9 kl 10 så då var det ju redan för sent för att göra något åt saken. Tror det är nåt fel på tre, jag ska ringa och skälla på dom nån dag. Jag är ganska duktig på det. Igår ringde jag VekoRevyn för jag trodde jag hade missat typ 2 nummer. Jag betalde eju förnyelsen 28 april men dom hade skickat den en månad försent så förra prenumerationen hade tagit slut innan jag fick förnyelseavin. Därmed missade jag 3 nummer. Men igår kom nummer 11, självklart efter att jag hade skällt på den gubben :P Men han lovade att skicka nummer 8-10 till mig om de fanns kvar i lager. Nu håller vi tummarna för det =)
Nu ska jag sluta mygla och börja vara lite "skolig" :D

Dagen:
- Jobba med projektrapporten
- 14.00-16.00, föreläsning
- 16.00, mamma hämtar mig på Campus
- 16.30, synundersökning på synoptik
- Ikväll, hem till Maja för att snacka skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0