Promenad längs med gröningen

Idag har jag gått väääldigt långt i mina skoskavs-sandaler ;P Kanske inte var det smartaste skovalet me jag fick ju inte ont igår?!Vi körde till stan vid 13-tiden för att träffa Jenny, Linda och Dennis. Jenny och Linda har fyllt år så de fick sina presenter idag, Puma parfym =)
Vi gick och köpte glass på Hauffes, jag tog Bruna Berta men dom hade slut på chokladströssel så jag fick ta nåt annat så jag sa daimkulor och det fick jag :D hihi ^^, När vi sedan gick längs med gröningen träffade jag en massa folk hela tiden... Rikrard, Ingela, Charlotta, Emma med familj, Jenny..... Lite kul =) Folk som jag inte har träffat på ett bra tag.
När vi hade sagt hej då till Jenny, Linda och Dennis gick vi till Mästerlivs och köpte dricka. Jag köpte nya Mer krusbär. Den är sååå god och läskande :) Sen körde vi till Väla. Fick hämta plster hos Roberts mamma för min skoskav hehe sen letade vi skor men vi hittade inget så vi körde till familia istället. Där hittade Robert ett par vita skor och jag hittade tre par skor på  sko punkten... Sen har vi bara tagit det lugnt, jag har skrivit ytterligare en sida på essän och nu har jag skrivit lite till. Det ploppar upp saker i mitt huvud hela tiden denna gången så jag vet inte om jag lyckas hålla mig till sid-begränsningen men jag är ju tvungen. Ska göra klart den imorgonbitti så jag kan skriva ut den hos mamma imorgon. Ska ju på kalas hos Bosses mamma imorgon. Då ska jag kränga tårta. Känner nog att jag måste jogga sen.

Nu vill Robert att jag ska komma och lägga mig så jag får väl lyda ;)
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0