Över förväntan

Första kvällsinlägget på den nya bloggen. Då får vi väl se om den är seg eller ej. Allt går ju iaf mycket snabbare här nu, vilket är skönt. Ser lite annorlunda ut men man vänjer väl sig =)

Idag har jag och Steffie tränat, det gick bra så vi ska nog klara det på onsdag. Om jag kan hålla mig frisk.. Robert har nämligen blivit magsjuk idag. Kul? Nej. Jag har verkligen i n t e  t i d att bli sjuk.

Imorgon är det jobb som gäller 16.00-20.00, nästa vecka börjar dom nya tiderna, 13.00-17.00, det ska faktiskt bli skönt =)

Nu ska jag kolla lite på tv. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0