Onsdag

Gooood morgon!!!
Idag smäller det!!! Nu ska dansen sitta...
Hoppas att allt är bra med er och att ni har sovit gott? Det har iaf jag. Jag har drömt en massa konstiga saker, som vanligt, men jag är så van nu så det är  inget som stör mig längre. :P
Ska ladda upp med havregrynsgröt nu, kl 11 ska jag träffa K och E i skolan för att prata om vårt projektarbete så vi kan sätta igång med det snart. Sen är det fanemig SOMMARLOOOOV!!!!!! Men innan skolan ska jag inom Väla och handla lite tills ikväll så jag kör väl hemifrån om ca en timme så jag slipper stressa. Har föreläsning 13-15 idag sen ska jag hem snabbt och ta ut Theo och slänga i mig nån mat sen ska jag va på genrep kl 17. :S

Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0