Malmöbesöket

Igår var vi i Malmö hela dagen. Först hämtade vi upp Roberts mamma sedan körde vi hem till Jenny. Lille Elliot var mammig igår, han skrek så fort han inte kunde se sin mamma :P Sötis..
Jag, Robert och Jenny var ute på deras koloni och plockade spenat och ruccola sen körde vi hem igen. På kvällen skulle Jenny och Christina på nån teater dä rman skulle gå runt i Malmö, så då körde vi hem till Ulle och Rikard. När klockan var tio i nio kom jag på att måste inom Maxi och handla frukt så vi fick skynda oss dit, gick in där 4 minuter innan dom stängde :P Men vi hann :D

På hemvägen hann vi till och med inom Wall och hans nya lägenhet men vi orkade inte stanna så länge, jag kördeoch jag hade ju inte ätit på hela dagen så jag började bli trött. När vi var hemma somnade jag direkt....


Idag händer inte så mycket, vi ska städa, Markus kanske skulle komma hit. En slappe-söndag :)


Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0