Ingen trevlig start på dagen...

Idag fick jag ingen bra start på min dag... Det första jag möttes av när jag öppnade balkongen var en hemsk stank, Theo hade kissat ner hela sin korg + filt! Antagligen har han gjort det igårkväll, sen har där varit stängt hela natten och imorse hade solen stått på där i någon timme innan jag kom ut. Så jag drog bort alla fönstren på balkongen och öppnade hela lägenhete för att det skulle vädra igenom. När jag hade varit ute med Theo gick jag ner i tvättstugan, som var bokad, men där va ingen som tvättade så jag sprang upp och hämtade hans korg och filt sen tvättade jag dem, korgen gick tyvärr sönder så den fick jag kasta. Men filten blev ren och nu  luktar den gott igen. Lille Theo... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0