Gårdagen - Lördag

Gårdagen var fullspäckad. Jag passade på att plugga på morgonen och förmiddag efter som jag var helt ensam här hemma. Sen kom ju mamma och Bosse. Bosse borrade och sågade, hängde upp tavlor, hatthylla osv, mamma målade lite i köket. Jag satte ihop hatthyllan + skohyllan - jävla plockepinn!! Haha :P

Vid 15-tiden ko även Robert hem men han var helt slut. Han och Bosse la golv i stora garderoben så nu är den fin. Ska bara inreda den med lådor/hyllor. Har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det men det kommer nog.

17.00 kom colla Johanna körandes på sin motorcykel! Hon åt middag här sen kolla vi lite på TV, drack te, sen såg vi en film som heter Monkeybone, den är helt yr :S Inte jättebra hehe. Men men :P


image27

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0