Fredag

Härligt väder idag men jag önskar att jag hade fått liiiite mera sömn. Robert körde till jobb lite efter 4 imorse och precis när han hade låst dörren sprang Theo ut i hallen och satte sig vid dörren och bölade. Som vanligt alltså... Men det är ju en helt annan sak kl 7 på morgonen. Så jag fick klä på mig och gå ut med honom kvart över 4 på morgonen för han bara pep.......... När vi kommit in igen somnade han ganska fort men sen väckte han mig för en timme sedan igen så vi va ute och gick i en halv timme då. Nu ska jag skriva lite om mitt tandläkarbesök, sedan kolla på DH sen ska jag in till Klippan (banken + djuraffären). Ikvällvet jag inte vad vi ska göra, jag känner nog för att ha en lugn kväll fast det hade ju vatt kul o göra nåt. Vi får se :D

Vad händer hos er idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer nog skriva om ngt som har med kommunism att göra, en jämförelse mellan kommunism och nazism. Tandläkarskräck låter intressant ! Har du börjat än ?

2008-05-09 @ 08:53:58
Postat av: Joanna

Glömde att skriva att det var jag, Joanna :P

2008-05-09 @ 08:55:36

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0