Duktig plugghäst

Jag har varit en duktig pluggis idag. Tänk att jag har varit uppe sedan halv 7 :O Robert körde till jobb srax efter 4 imorse och för första gången kunde Theo faktiskt gå och lägga sig. Ni anar inte vilken lättnad det var för lilla mig... Jag kunde fortsätta sov till Theo väckte mig. Då trodde jag faktiskt att klockan var typ halv 10 och i så fall hade jag ju sovit alldeles för lännge. "Jag kommer inte hinna göra klart min essä" var det första som kom upp i mitt huvud. Jag gick på toa, bytte om till mjukiskläder, kommer ut i köket och tittar på klockan.. Fem över halv 7. Okeeey?? DUMMA HUND! Fast jag älskar honom ändå :P Jaja, jag hade ju redan gått upp. Jag kanite gå och lägga mig efter att jag har varit uppe på toa, inte om klockan är över halv 7. Jag gick ut med Theo och kom tillbaka vid 7. Sen satte jag mig här och här har jag suttit sedan dess. Har bara kollat på ett Simpsons-avsnitt. Jag menar, man måste ju få ta en paus när man pluggar. Nu har jag skrivit klart. Ska abra finslipa en massa, göra framsida, innehålsförteckning och källförteckning. Sen är det klart :D Sen har vi bara vårt projektarbete att tänka på i 3 veckor till. Sen är det lov. Jag är såååå lycklig.



Detta fatet ser väl mumsigt ut?

Kommentarer
Postat av: MAtilda

svar: måste testas de med;) duktig du vart med pluggandet.

2008-05-11 @ 17:15:45
URL: http://matehilda.blogg.se/
Postat av: steffi

påminner om ett fat jag och ida åt i prag. hennes föräldrar hade köpt jordgubbar och choklad så fick vi det på ett fat. Sen kom ida på ideén att doppa jordgubbarna i chokladen vi hade från frukosten. SMASKENS ! ;) haha vi får ses iveckan<3

2008-05-11 @ 19:36:04

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0