Daaaans i mitt <3

Jaahaaa, då var det avklarat! Uppvisningen gick bra tyckte jag, bäst sista gången. Nu blir det ingen dans på hela sommaren *snyft*
Jag och Steffie ska kolla om Showfactory har öppet hus till hösten, kanske blir nån kurs där. Dom har ju lite andra, annorlunda kurser.

Sitter här nu och är vrålhungrig, borde även hoppa in i duschen men all energi rann ur mig :S Ikväll blir det nog bara tv, har inte gjort nåt poå essän :O OMG!!! Fast föreläsningen idag var till stor hjälp, tror det kommer gå ganska lätt att skriva den, får sätta igång imorgon. V i hade möte med projektgruppen idag och jag tror det kommer funka bra =) Kan inte fatta att vi gått ett år på UNIVERSITETET redan! Shit, jag börjar bli gammal :O Snart är det iaf sommarlov, vilket jag kommer nämna varje dag fram till den 3 juni eftersom jag är sjuuuukt skoltrött....

Nu ska jag leka me dmin hund, han hämtar alla sina leksaker och lägger dem i mitt knä nu :P "Hej, jag vill ha uppmärksamhet!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0