Underbara sommar

Sitter hemma hos mamma nu för jag orkar inte vara hemma själv hela kvällennär Robert jobbar. Det är ju tråkigt så jag och Theo körde hit, kommer lite coola bilder från bilen sen :P

Ikväll ska jag och mamma på nån utställning, vi får la seee. Jag måste va klar vid halv sex och innan dess ska jag duscha haha. Good luck. Hungrig är jag också. Idag var det sista dagen i skolan och sista dagen Emilia var i Helsingborg så vi firade sommarlovet med pizza :D Vårt motto är "ät onyttigt hela tiden, så mycket du kan". Eeh jaa... Det är anledningen till att man tränar - helt enkelt för att kunna äta vad man vill!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ge uhndarna mat samt plundra mammas kyl.

Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0