Tisdag

Goooood morgon :)
Hur mår ni idag? Idag mår jag mycket bättre än igår fast jag har sovit dåligt inatt. Det är jobbigt när man vaknar och är helt täppt i näsan, då måste man gå upp och greja sen är det svårt att somna om. Robert började 9 idag, han skulle vara på ica på ättekulla tror jag. När han hade åkt hoppade Theo upp i hans säng, Robert gillar inte det, inte jag heller, måste byta lakan idag. Han låg där och pep tills jag gick upp sen gick jag rundan med honom.

En sak stör mig väldigt mycket - jag kan inte hitta datasladden till min mobil, jag har bilder på den som jag vill läga upp.... Det är lite jobbigt, jag la den på ett speciellt ställe bara för att den inte skulle fösvinna. Bra jobbat Madde!

Idag ska vi få betygen från den sista kursen utskickade på mailen, jag har inte kollat än... Ska göra det snart...

Nu tittade solen fram, och där fösvann den igen. Äh, det gör inget, jag ska ändå jobba idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här (gäller det datorn jag har haft ute annons på så är den såld nu och jag använder inte denna blogg längre. Besök istället min nya blogg på adressen http://frokencederberg.blogg.se/):

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0